понедељак, 3. април 2017.

Volim da recikliram

👧 Volim da se igram i smisljam nove ideje za recikliranje. Juce sam objavila novi video kako da od plasticnih slamcica napravite korpu...izgleda veselo i moze dobro doci za uskrsnja jaja. Zaista nije komplikovano da se uradi, sve sto vam je potrebno jesu slamcice, makaze i lepak. Ja vam ostavljam video da pogledate kako se pravi korpa i eto mozete probati da napravite vasu. <3

Danas sam smislila novu ideju za recikliranje poklopaca od tegle...mozete ih iskoristiti za magnete.
Objavicu uskoro video tako da se mozete oprobati i u tome. E sada, ja sam pre nekih nedelju dana uradila video o drvenim magnetima...napravila sam da izgledaju kao realisticno voce. Uglavnom sama ispiracija jeste potekla od naslaganih drva za ogrev...od jedne grane tanko isecene na kolutove pa potom na polovine istih mozete oslikati preseceno voce na kolutove i kriske. Kao sto cete videti na video snimku, potrebno je da isecene kolutove predjete smirglom, potom djesom-podlogom kako bi mogli da oslikate bojom. Ja sam koristila uljane boje ali mozete koristiti i akrilne ili farbu za drvo..mada ja preporucujem prvi ili drugi izbor. Takodje kasnije mozete zastiti magnete lakom.
Samo oslikavanje voca zavisi od vas, kako vasa masta nalaze. <3
💕💕💕💕

Нема коментара:

Постави коментар

Magneti za frizider-recikliranje

Zdravo svima 👧💗 Pripremila sam za vas novi video, reciklirala sam poklopce od manjih tegla...Sve sto vam je potrebno jesu poklopci, prep...